© 2017. BRUSH reclame 

Autoreclame

Auto’s worden steeds meer gezien als de perfecte drager van een reclameboodschap. Grote herkenbaarheid, perfecte uitstraling en goedkoop ten opzichte van andere reclame-uitingen. Dus dé ideale versterking van uw imago. De reclame kan variëren van het totaal inpakken van een auto met fullcolour afbeeldingen tot het vermelden van alleen de bedrijfsnaam of het internetadres. Door het gebruik van diverse materialen bestaat de mogelijkheid voor promotionele en duurzame autoreclame met garanties van 1 dag tot 10 jaar. Wij werken met materialen van o.a. 3M, Avery en Oracal. Hierdoor hebben we de keuze uit meer dan 100 standaard kleurfolies en verschillende folies om op te printen. Door de enorme range aan materialen kunnen wij u een prima advies geven om het juiste materiaal voor de juiste toepassing te gebruiken. Wij plakken autoreclame op personenauto's, bestelauto's, bussen, vrachtwagens en aanhangwagens. Ook zorgen wij ervoor dat de reclame op uw voertuig er na het herstellen door een schadebedrijf weer netjes en compleet uitziet. Naast het beplakken van de voertuigen kunnen wij ook het volledige ontwerp voor onze rekening nemen. Wij beschikken over een database van tekeningen met de meest gangbare voertuigen. Hierop kunnen wij u een goed beeld geven van de reclame zoals deze er uit zal gaan zien. Een eigen ontwerp aanleveren mag natuurlijk ook. Carwrapping In de hedendaagse autoreclame komt het steeds vaker voor dat auto’s geheel of gedeeltelijk worden “ingepakt” met folie. Door technologische ontwikkelingen is het mogelijk om elke vorm van de auto, hoe hol of bol ook, te beplakken met een kleurfolie of een fullcolour. Naast het beplakken van auto’s in een kleur zijn er steeds meer mogelijkheden om ze te beplakken, mat of glanzend, carbonlook of met fullcolour afbeeldingen. Ook hier kan ervoor worden gekozen om een auto volledig in te pakken of om bijvoorbeeld alleen de voorportieren te voorzien van een foto. Een goed voorbeeld hiervan zijn de huisartsenambulances. Een paar jaar geleden werden de Audi’s af fabriek geleverd in de opvallende gele ambulance kleur. Restwaarde €0,00. Tegenwoordig worden de auto’s in een standaardkleur (zwart, zilvergrijs) besteld. Met de speciale folie worden de auto’s volledig ingepakt en daarna voorzien van de striping. Als de auto’s na een aantal jaren uit de lease komen of economisch afgeschreven zijn, wordt de folie van de auto gehaald. Er staat dan een auto met mooie lak en in een gangbare kleur. Hierdoor is de auto nog goed verkoopbaar. Ook voor bedrijven die een uitgesproken huisstijlkleur hebben is het nu mogelijk om een auto in die kleur te laten rondrijden zonder de auto volledig te laten overspuiten. Ook het volgen van modekleuren is op deze manier goed mogelijk.
Meer foto’s bekijken, klik hier
© 2017.BRUSH reclame 

Autoreclame

Auto’s worden steeds meer gezien als de perfecte drager van een reclameboodschap. Grote herkenbaarheid, perfecte uitstraling en goedkoop ten opzichte van andere reclame- uitingen. Dus dé ideale versterking van uw imago. De reclame kan variëren van het totaal inpakken van een auto met fullcolour afbeeldingen tot het vermelden van alleen de bedrijfsnaam of het internetadres. Door het gebruik van diverse materialen bestaat de mogelijkheid voor promotionele en duurzame autoreclame met garanties van 1 dag tot 10 jaar. Wij werken met materialen van o.a. 3M, Avery en Oracal. Hierdoor hebben we de keuze uit meer dan 100 standaard kleurfolies en verschillende folies om op te printen. Door de enorme range aan materialen kunnen wij u een prima advies geven om het juiste materiaal voor de juiste toepassing te gebruiken. Wij plakken autoreclame op personenauto's, bestelauto's, bussen, vrachtwagens en aanhangwagens. Ook zorgen wij ervoor dat de reclame op uw voertuig er na het herstellen door een schadebedrijf weer netjes en compleet uitziet. Naast het beplakken van de voertuigen kunnen wij ook het volledige ontwerp voor onze rekening nemen. Wij beschikken over een database van tekeningen met de meest gangbare voertuigen. Hierop kunnen wij u een goed beeld geven van de reclame zoals deze er uit zal gaan zien. Een eigen ontwerp aanleveren mag natuurlijk ook. Carwrapping In de hedendaagse autoreclame komt het steeds vaker voor dat auto’s geheel of gedeeltelijk worden “ingepakt” met folie. Door technologische ontwikkelingen is het mogelijk om elke vorm van de auto, hoe hol of bol ook, te beplakken met een kleurfolie of een fullcolour. Naast het beplakken van auto’s in een kleur zijn er steeds meer mogelijkheden om ze te beplakken, mat of glanzend, carbonlook of met fullcolour afbeeldingen. Ook hier kan ervoor worden gekozen om een auto volledig in te pakken of om bijvoorbeeld alleen de voorportieren te voorzien van een foto. Een goed voorbeeld hiervan zijn de huisartsenambulances. Een paar jaar geleden werden de Audi’s af fabriek geleverd in de opvallende gele ambulance kleur. Restwaarde €0,00. Tegenwoordig worden de auto’s in een standaardkleur (zwart, zilvergrijs) besteld. Met de speciale folie worden de auto’s volledig ingepakt en daarna voorzien van de striping. Als de auto’s na een aantal jaren uit de lease komen of economisch afgeschreven zijn, wordt de folie van de auto gehaald. Er staat dan een auto met mooie lak en in een gangbare kleur. Hierdoor is de auto nog goed verkoopbaar. Ook voor bedrijven die een uitgesproken huisstijlkleur hebben is het nu mogelijk om een auto in die kleur te laten rondrijden zonder de auto volledig te laten overspuiten. Ook het volgen van modekleuren is op deze manier goed mogelijk.